Κορονοϊός: Κρούσμα στο Ναυτικό Νοσοκομείο! Το πρώτο στις Ένοπλες Δυνάμεις

Κορονοϊός: Κρούσμα στο Ναυτικό Νοσοκομείο! Το πρώτο στις Ένοπλες Δυνάμεις
08/03/2020
Αντιναύαρχος εν αποστρατεία βρίσκεται σε καραντίνα στο Ναυτικό Νοσοκομείο καθώς πρόκειται για επιβεβαιωμένο κρούσμα κορονοϊού.
Το πρώτο επιεβαιωμένο κρούσμα στις Ένοπλες Δυνάμεις είναι 70χρονος απόστρατος του Πολεμικού Ναυτικού. Ο ασθενής σύμφωνα με πληροφορίες εισήχθη χθες στο νοσοκομείο εμπύρετος, όπου και διαπιστώθηκε ότι φέρει τον ιό. Η κατάσταση της υγείας του είναι καλή.
Διαβάστε περισσότερα στο OnAlert

Don't Miss

H Ελλάδα αποχαιρετά τους πυροσβέστες από Φινλανδία

H Ελλάδα αποχαιρετά τους πυροσβέστες από Φινλανδία

Ξένοι πυροσβέστες από διάφορες χώρες ήρθαν μέσα στο καλοκαίρι για
Ευχές Π.Κ Κρεστένων για το νέο έτος 2025

Ευχές Π.Κ Κρεστένων για το νέο έτος 2025

Η Διοίκηση, οι αξιωματικοί και οι πυροσβέστες του Πυροσβεστικού Κλιμακίου