Θετικός στον κορονοϊό αστυνομικός στο Χαλάνδρι- Σε «καραντίνα» 15 συνάδελφοι του

Θετικός στον κορονοϊό αστυνομικός στο Χαλάνδρι- Σε «καραντίνα» 15 συνάδελφοι του
04/04/2020

Θετικός στο κορωνοϊο εντοπίστηκε αστυνομικός που υπηρετεί στο αστυνομικό τμήμα Χαλανδρίου και σαν συνέπεια 15 συνάδελφοί του μπήκαν σε καραντίνα.

Θετικός στο κορωνοϊο εντοπίστηκε αστυνομικός που υπηρετεί στο αστυνομικό τμήμα Χαλανδρίου, με αποτέλεσμα ακόμη 15 συνάδελφοι του να έχουν τεθεί σε «καραντίνα». Ο αστυνομικός είχε παρουσιάσει πυρετό και δύσπνοια και αφού μετέβη στο 401 στρατιωτικό νοσοκομείο του έγινε το σχετικό τεστ στο οποίο βγήκε θετικός. Μάλιστα σε ανακοίνωση που εξέδωσε η ένωση αστυνομικών υπαλλήλων Βορειοανατολικής Αττικής επισημαίνεται πως, « έγιναν όλες οι σχετικές απολυμάνσεις  σήμερα πρωινές ώρες στους χώρους όπου κινήθηκε, στην Δ.Α.Β/Α.Α και βεβαίως στο Α.Τ όπου υπηρετεί και υπάρχει συνεχείς ροή παρακολούθησης και πληροφοριών σχετικά με το συμβάν.     Ευχόμαστε στον συνάδελφο ταχεία ανάρρωση και έχουμε να προσθέσουμε ότι το περιστατικό είναι περίτρανη απόδειξη της τεράστιας συμβολής και διακινδύνευσης των εργαζομένων αστυνομικών όσο αναφορά την αντιμετώπιση της πρωτοφανούς αυτής παγκόσμιας πανδημίας».

Don't Miss

Πυρκαγιά σε εγκαταλελειμμένο κτήριο στην περιοχή Λυγιά Ναυπάκτου

Πυρκαγιά σε εγκαταλελειμμένο κτήριο στην περιοχή Λυγιά Ναυπάκτου

Πυρκαγιά εκδηλώθηκε σε εγκαταλελειμμένο κτήριο στην περιοχή Λυγιά του Δήμου
Πυρκαγιά σε χαμηλή βλάστηση στους Φούρνους Ικαρίας

Πυρκαγιά σε χαμηλή βλάστηση στους Φούρνους Ικαρίας

Πυρκαγιά σε χαμηλή βλάστηση στο Καμάρι του δήμου Φούρνων Κορσεών