Κορονοιος : Επέστρεψαν οι πρωτοετείς Δόκιμοι Πυροσβέστες

Κορονοιος : Επέστρεψαν οι πρωτοετείς Δόκιμοι Πυροσβέστες
01/06/2020

Eπέστρεψαν  χθες βράδυ, οι πρωτοετείς φοιτητές στη Σχολή Πυροσβεστών Πτολεμαΐδας, ύστερα από τρείς μήνες αποχής  λόγω Κορωνοϊού, οι οποίοι από σήμερα και για ένα δεκαπενθήμερο θα παρακολουθήσουν πρακτικά  μαθήματα, θα ακολουθήσουν οι εξετάσεις τους, και στη συνέχεια θα εξασκηθούν σε υπηρεσίες του Πυροσβεστικού Σώματος. Το ίδιο θα ισχύσει και για τους   δευτεροετείς φοιτητές οι οποίοι θα προσέλθουν  στη Σχολή  στις 15 Ιουνίου. Να σημειωθεί ότι στη Σχολή τηρούνται όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα για την προστασία του έμψυχου δυναμικού, ενώ, οι Δόκιμοι, κατά το διάστημα της μη φυσικής παρουσίας τους  στην Ακαδημία Πυροσβεστών Πτολεμαΐδας, εκπαιδεύονταν μέσω συστήματος τηλε- εκπαίδευσης

ΕΡΤ ΚΟΖΑΝΗΣ

Don't Miss

Πυρκαγιά σε δασική έκταση στο Ξερουλάκι Κυθήρων (Φωτό)

Πυρκαγιά σε δασική έκταση στο Ξερουλάκι Κυθήρων (Φωτό)

Συναγερμός στην Πυροσβεστική για πυρκαγιά που έχει εκδηλωθεί στο Ξερουλάκι
Ερπυστριοφόρο της Ε.Μ.ΑΚ

Ερπυστριοφόρο της Ε.Μ.ΑΚ

Ερπυστριοφόρο της Ε.Μ.ΑΚ