Σε γκρεμό έπεσε αυτοκίνητο στην Χαλανδρίτσα – Πυροσβέστες απεγκλώβισαν ένα άτομο

Σε γκρεμό έπεσε αυτοκίνητο στην Χαλανδρίτσα - Πυροσβέστες απεγκλώβισαν ένα άτομο
05/08/2020

Σε γκρεμό έπεσε αυτοκίνητο πριν από λίγη ώρα στην Χαλανδρίτσα Αχαΐας.

Στο σημείο έσπευσε αστυνομία και άνδρες της Πυροσβεστικής υπηρεσίας, οι οποίοι κατάφεραν να απεγκλωβίσουν, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ένα άτομο. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, ο τραυματίας μεταφέρθηκε σε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο. Πηγη:dete.gr

Don't Miss

Πραγματοποιήθηκε η παράδοση μηχανημάτων κοπής ξύλων από την ΑΧΕΠΑ στην Πυροσβεστική Διοίκηση Δυτικής Μακεδονίας

Πραγματοποιήθηκε η παράδοση μηχανημάτων κοπής ξύλων από την ΑΧΕΠΑ στην Πυροσβεστική Διοίκηση Δυτικής Μακεδονίας

Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2022 στις εγκαταστάσεις της Περιφερειακής
Νέα Υόρκη: Μεγάλη φωτιά στο γιγαντιαίο χριστουγεννιάτικο δέντρο του Fox News (Βίντεο)

Νέα Υόρκη: Μεγάλη φωτιά στο γιγαντιαίο χριστουγεννιάτικο δέντρο του Fox News (Βίντεο)

Βίντεο που αναρτήθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δείχνει φλόγες και