Κέρκυρα: Και δεύτερος Πυροσβέστης θετικός στον COVID-19

Κέρκυρα: Και δεύτερος Πυροσβέστης θετικός στον COVID-19
24/08/2020

Θετικό βγήκε το τεστ ενος ακόμα πυροσβέστη στην Κέρκυρα.

Ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό σε ποιο σταθμό εργαζόταν ενώ η γυναίκα του είναι νοσηλεύτρια στο Νοσοκομείο.

Υπενθυμιζουμε ότι το Σάββατο υπήρξε το πρωτο κρούσμα σε πυροσβέστη στον σταθμό του Αεροδρομίου. Μάλιστα η γυναίκα του πυροσβέστη είναι Διοικητική υπαλληλος του Νοσοκομείου.

Don't Miss

ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ 18/1/2021

ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ 18/1/2021

ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ-Κατά το τελευταίο 24ωρο κληθήκαμε να επέμβουμε σε: 144
Πυρκαγιά σε αγροτοδασική έκταση στην περιοχή λαγκάδι Σερρών

Πυρκαγιά σε αγροτοδασική έκταση στην περιοχή λαγκάδι Σερρών

Σε εξέλιξη βρίσκεται πυρκαγιά που εκδηλώθηκε σε αγροτοδασική έκταση στην