Φωτιά σε διαμέρισμα στη Θεσσαλονίκη – Κάηκε για δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες

Φωτιά σε διαμέρισμα στη Θεσσαλονίκη – Κάηκε για δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες
15/10/2020

Συναγερμός σήμανε νωρίτερα στην Πυροσβεστική, για πυρκαγιά που ξέσπασε σε διαμέρισμα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με το GRTimes.gr, η φωτιά ξέσπασε σε διαμέρισμα πρώτου ορόφου επί της Λεωφόρου Στρατού, στο οποίο μάλιστα είχε ξανά εκδηλωθεί πυρκαγιά και πριν από μερικούς μήνες και πιο συγκεκριμένα τον Ιανουάριο.

Όπως ήταν φυσικό, οι ένοικοι της πολυκατοικίας μόλις αντιλήφθηκαν την έντονη δυσοσμία έσπευσαν να βγουν από τα διαμερίσματα τους ενώ χάρη στην άμεση επέμβαση της Πυροσβεστικής, απομακρύνθηκαν ακόμα δύο άνθρωποι από τον πέμπτο όροφο.

 

 

Don't Miss

Επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο σε γυναίκα για πυρκαγιά στη Στιμάγκα Κορινθίας

Επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο σε γυναίκα για πυρκαγιά στη Στιμάγκα Κορινθίας

Για πυρκαγιά που εκδηλώθηκε σε αγροτοδασική έκταση στην Τ.Κ. Στιμάγκας,
Σαντορίνη:Τον έκαψαν ζωντανό στο ξενοδοχείο του

Σαντορίνη:Τον έκαψαν ζωντανό στο ξενοδοχείο του

Έναν από τους πιο γνωστούς ξενοδόχους της Σαντορίνης βρήκαν νεκρό