Ο διάσημος κατασκευαστής του πυροσβεστικού εξοπλισμού, Rosenbauer, εξακολουθεί να εκπλήσσει με το σχεδιασμό και τις δυνατότητες των οχημάτων πυρόσβεσης. Έτσι, πρόσφατα το αμερικανικό υποκατάστημα της εταιρείας εισήγαγε την τελευταία σειρά των τυπικών πυρκαγιών Avenger (“Avenger”). Ο πυροσβέστης φαίνεται πολύ επιθετικός, το κομμένο σχέδιο του με άλλες πρόσφατες εξελίξεις της ανησυχίας. Εκτός από τον εντυπωσιακό σχεδιασμό, ο Avenger ξεχωρίζει για ορισμένες αποφάσεις που είναι ασυνήθιστες για τους αμερικανικούς πυροσβεστικούς κινητήρες.

Πυροσβεστικά οχήματα στην Αμερική

Ένα κλασικό για τον πυροσβέστη των Ηνωμένων Πολιτειών του 1970, ένα είδος συλλογικής εικόνας. Εταιρικό πρόσθετο Farrar στο σασί Simon-duplex με τη θέση των χειριστηρίων και των εισόδων / εξόδων στην πρόσοψη (αυτή η ρύθμιση ήταν πολύ δημοφιλής στις δυτικές πολιτείες). Καμπίνα – παραγωγή Κατασκευαστές καμπίνων φορτηγών, που ονομάζεται Cincinnati (από τη γέννηση), που χρησιμοποιείται από δύο δωδεκάδες κατασκευαστές.

Πυροσβεστικά οχήματα στην Αμερική

Ένα άλλο ασυνήθιστο παράδειγμα είναι η μοναδική σκάλα μήκους 45 μέτρων από το Σικάγο. Πλαίσιο με καμπίνα προς τα εμπρός – Hendrickson(μια φορά ένα εμπορικό σήμα), μια υπερκατασκευή του διάσημου Pierce, η ίδια η σκάλα είναι ιαπωνική μάρκα Morita.

Πυροσβεστικά οχήματα στην Αμερική

 

Το πιο διάσημο αυτοκίνητο της σειράς 900 από ένα από τα παλαιότερα και κύρια τοπικά εμπορικά σήματα – Αμερικανική Γαλλία(από το όνομα του ιδιοκτήτη, δεν έχει καμία σχέση με τη Γαλλία :-)) Σε αντίθεση με πολλούς, ήταν απόλυτα δική του σχεδίαση (ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων δεν μετράνε, δεν υπάρχουν τέτοιες πυρκαγιές στις ΗΠΑ), με μια αναγνωρίσιμη στρογγυλή καμπίνα.

Πυροσβεστικά οχήματα στην Αμερική

Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, οι πωλήσεις άρχισαν να μειώνονται και το 1995 Alfπήγε έσπασε. Αλλά το επόμενο έτος αγοράστηκε από τη Freightliner, και ένα νέο μοντέλο πήγε στη σειρά Αετόςαργότερα – Μητροπολίτης. Στη φωτογραφία – ένας άνευ προηγουμένου στον κόσμο και αγαπημένος στις Ηνωμένες Πολιτείες έσκασε σκάλα με ένα τέτοιο τρακτέρ (στα κράτη που ονομάζονται Tiller(“χειριστήριο”). Η ιδιαιτερότητά του είναι ότι ο άξονας του ρυμουλκούμενου είναι περιστροφικός και ελέγχεται από τον “θάλαμο” στο πίσω μέρος. Δυστυχώς, το νέο μοντέλο δεν έσωσε την εταιρεία και η παραγωγή των αυτοκινήτων περιορίστηκε δώδεκα χρόνια αργότερα – δεν τους άρεσαν οι τοπικοί πυροσβέστες. Η αγορά των ΗΠΑ είναι πολύ συγκεκριμένη και απρόβλεπτη για οποιοδήποτε προϊόν!

Πυροσβεστικά οχήματα στην Αμερική

Δημοφιλή στις συνδυασμένες μηχανές των ΗΠΑ ονομάζονται Quint(από τη λατινική “πέντε”: έχουν αμέσως μια αντλία, μια δεξαμενή, ένα γάντι, και επίσης έχουν συρόμενες και φορητές σκάλες). Αυτό το αυτοκίνητο είναι μια οικογένεια Κυκλώνα ii  από την αυθεντική Έκτακτη  με φινλανδική ανελκυστήρα Bronto(και οι δύο ανήκουν στον Αμερικανό Ομοσπονδιακό σώμα σήματος) Πολλές γενιές του E-One (στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπως και οι δικές μας, ήθελαν να συντομεύουν τις λέξεις) έφεραν “κακά ονόματα”   Τυφώνας…

Πυροσβεστικά οχήματα στην Αμερική

Πέρυσι, μέχρι την τεσσαρακοστή επέτειο E-one  χρονομέτρησαν τις τελευταίες σειρές Quest  – Με πετρελαιοκινητήρα 550 ίππων, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και άλλα στοιχεία από σύνθετα υλικά.

Πυροσβεστικά οχήματα στην Αμερική

Φήμη για την εταιρεία Φερράρα έφερε μια σειρά πυροσβεστικών μηχανών Inferno(καλό όνομα!) με ένα αυξημένο επίπεδο υαλοπινάκων. Το εμπορικό σήμα ιδρύθηκε το 1982 από έναν σημαντικό επιχειρηματία και ταυτόχρονα από έναν εθελοντή πυροσβέστη στη Λουιζιάνα.

Πυροσβεστικά οχήματα στην Αμερική

Μόλις μια επιχείρηση αεροδιαστημικής Grummanανέπτυξε ενεργά τη γραμμή πυρκαγιάς με τη σειρά “γάτα” Firecat, Aerialcat, Pantherαγοράζοντας διαφορετικούς κατασκευαστές. Πρόκειται για μια κλασική σκάλα combi Aerialcat1993 55 πόδια στο σασί   Simon-duplex.

Πυροσβεστικά οχήματα στην Αμερική

Εταιρεία Hendrickson, μειωμένη παραγωγή φορτίου, ανέλαβε τη μεταφορά γεφυρών και μεταφορών. Ωστόσο, η βιομηχανία πυρκαγιάς ξεχώρισε ως ανεξάρτητη εταιρεία HME δραστηριοποιούνται στην τοπική αγορά. Σειρά αυτοκινήτων   Ποντικός  (αυτό δεν είναι για έναν αρουραίο, αλλά σύντομο για Rapid Αttack Τruck) ονομάζονται έτσι λόγω της μικρής βάσης που αυξάνει την ευελιξία. Ασυνήθιστα, ένας αυστριακός ανελκυστήρας σήματος είναι εγκατεστημένος σε αυτό Metz  (οι ντόπιοι δεν τους αρέσουν οι εισαγωγές, ακόμη και οι υψηλής ποιότητας).

Πυροσβεστικά οχήματα στην Αμερική

Ο ανταγωνιστής της είναι τοπικός KME (Kovach Κινητό Εξοπλισμό), που ιδρύθηκε από έναν συνταξιούχο στρατιωτικό, John Kovacs, και διαχειρίστηκε πρώτα από το γιο του, John Kovacs, και τώρα ένας εγγονός που ονομάζεται … ναι, John Kovacs! Γνωρίζουν όμως πολλά για την επιχείρησή τους, ξεκινώντας από την πρώτη γενιά των αυτοκινήτων με ένα χαριτωμένο όνομα Reenegade. Χαρακτηρίστηκαν από ανοικτές οπίσθιες καμπίνες ( καμπίνα κουβούκλιο, μια δημοφιλής λύση στις νότιες πολιτείες) και μια “μόνιμη” θέση ελέγχου.

Πυροσβεστικά οχήματα στην Αμερική

Κμεπιο ενεργά από άλλα που συμμετέχουν στο πρόγραμμα εξαγωγής. Αρκετές ξένες εταιρείες κατασκευάζουν αυτοκίνητα στο σασί της, συμπεριλαμβανομένης της Αιγύπτου, της Νότιας Αφρικής και ακόμη και της Σαουδικής Αραβίας. Στο σπίτι, είναι δημοφιλής στα “βαριά” τμήματα, συμπεριλαμβανομένων των στρατιωτικών και των βιομηχανικών. Εικόνα βαρέων τετραγώνων KME Predatorμε σκάλες Aerialcat  (τα δικαιώματα αγοράσθηκαν από την εταιρεία Grumman).

Πυροσβεστικά οχήματα στην Αμερική

Από τους κλασικούς κατασκευαστές φορτηγών των ΗΠΑ, μόνο μερικές χτισμένες πυροσβεστικές μηχανές. Μεταξύ αυτών ήταν μια φορά και Kenworth. Μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 1980, το πρόγραμμα είχε ένα ειδικό πλαίσιο L700  με καλωδιακή χαμηλή καμπίνα, αλλά ποτέ δεν έγινε τεράστια.

Πυροσβεστικά οχήματα στην Αμερική

Ένα άλλο πράγμα είναι το εμπορικό σήμα Mack. Το ειδικό πυροσβεστικό σασί του ήταν εφοδιασμένο τόσο με τα πρόσθετά του όσο και με δεκάδες μάρκες τρίτων. Σειρά CF-600  ήταν πολύ δημοφιλής μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του ’80.

Πυροσβεστικά οχήματα στην Αμερική

Ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές αμερικανικών πυρκαγιών, η εταιρεία Pierceεκατό δύο ετών – μια αξιοσέβαστη περίοδο. Ένα ευρύ πρόγραμμα, μεγάλοι όγκοι, προηγμένες τεχνολογίες – όλα αυτά συνδυάζονται με περίεργες αλλά παραδοσιακές λύσεις. Αυτή η σειρά “τρυφερή” για όλους τους τροχούς Arrow XT  (το όνομα της σειράς αγοράστηκε ειδικά από μια εξωτερική μάρκα Pierce-Arrow) για τον Ανταρκτικό σταθμό. Ταυτόχρονα, είναι εξοπλισμένο με εξωτερικό ανοικτό πίνακα ελέγχου. Αυτή είναι η δύναμη της παράδοσης!

Πυροσβεστικά οχήματα στην Αμερική

Στο πρόγραμμά του, το βαρύτερο “τράβηγμα” με τριαξονικό τρακτέρ Ο Πιερς προωθεί. Το μήκος των σκαλοπατιών – 34 μέτρα κατακόρυφα και 30 – οριζόντια. Ταυτόχρονα, το οδικό αμάξωμα μεταφέρει 10 άτομα, 1100 λίτρα νερού, 200 λίτρα αφρισμένου παράγοντα, εύκαμπτο σωλήνα και άλλο εξοπλισμό.

Πυροσβεστικά οχήματα στην Αμερική

Τα πράγματα δεν πάνε καλά στις Ηνωμένες Πολιτείες με τον μεγαλύτερο κατασκευαστή πυροσβεστικών προϊόντων στον κόσμο, την ανησυχία Rosenbauer. Προσπαθεί να εισέλθει στην αγορά για περισσότερα από 15 χρόνια, έχοντας αγοράσει πέντε κορυφαίες τοπικές μάρκες. Και μόνο με την έλευση των δικών τους καμπίνες τη νέα του σειρά Centurion  άρχισε να πωλείται ενεργά. Το τελευταίο ήταν ο ανελκυστήρας 34 μέτρων   Tirannosaur-Rex  με άφθονη ηλεκτρονική γέμιση.

Πυροσβεστικά οχήματα στην Αμερική

Το πιο κλασικό αμερικανικό έθιμο σήμερα είναι γνωστό Seagrave(η εταιρεία υπήρξε από το 1881). Με την εμφάνιση του μοντέλου το 1979 Patriotέφτασε στον τοπικό Όλυμπο υπογράφοντας μια πολυετή σύμβαση με το πυροσβεστικό τμήμα της Νέας Υόρκης. Αργότερα αντικαταστάθηκε από μια σειρά με ένα εντυπωσιακό όνομα για έναν ναυαγοσώστη Marauderαλλά η εταιρεία εξακολουθεί να εξυπηρετεί τις μεγαλύτερες μητροπολιτικές περιοχές της χώρας.

Πυροσβεστικά οχήματα στην Αμερική

Το όνομά σας είναι Brand Σπαρτάνπου ελήφθη εκ μέρους της πόλης του Spartanburg. Είναι λογικό να ονομάζεται το πιο ανοιχτό πλαίσιο Μονομάχος. Είναι πολύ δημοφιλές σε άλλες εταιρείες, αγοράζεται πιο συχνά. Πυροσβεστική Sirius(συχνά χρησιμοποιούμενη λύση στις Ηνωμένες Πολιτείες), με τη μετασκευή της Σμέαλ.

Πυροσβεστικά οχήματα στην Αμερική

Μια άλλη αρχή είναι μια ιδιωτική εταιρεία. Sutphen που κυβερνάται από την πέμπτη γενιά της οικογένειας με το ίδιο όνομα. Ο πλουσιότερος εξοπλισμός είναι διάσημος για την ναυαρχίδα της μάρκας που ονομάζεται Monarch- Μόλις ήταν μια μηχανή με την ευρύτερη καμπίνα. Με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, το προϊόν δεν διαφέρει από τους ανταγωνιστές.

Πυροσβεστικά οχήματα στην Αμερική

Τώρα δεν υπάρχει πλέον, αλλά εξακολουθεί να είναι σεβαστή μάρκα – Ward la france  (που ιδρύθηκε από τον ανιψιό της άλλης Γαλλίας). Για πολύ καιρό ήταν διάσημο για τις καινοτομίες της στο θέμα της φωτιάς (το λεμονιό χρώμα, που ήταν τόσο δημοφιλές σε όλο τον κόσμο ανάμεσα στις υπηρεσίες διάσωσης, της προσφέρθηκε το 1971). Το μοντέλο της   Πρεσβευτής του Π-80 με μια πολύπλοκη ανακούφιση των παρμπρίζ χρησιμοποιείται συχνά ακόμη και μετά από αρκετές αναθεωρήσεις. Αυτό το αυτοκίνητο του 1970 ενημερώθηκε το 1985 από την εταιρεία Νέοι, και το 1999 – από την εταιρεία Κεντρικές Πολιτείες.

Πυροσβεστικά οχήματα στην Αμερική