Η Erickson, ο κατασκευαστής και ο χειριστής του ελικοπτέρου S-64 Air Crane, ανακοίνωσε μια νέα επιχείρηση με τη Sikorsky, μια εταιρεία Lockheed Martin. Σκοπεύουν να αναπτύξουν μια νέα «πιλοτική προαιρετική νυχτερινή λύση πυρόσβεσης», ενσωματώνοντας την τεχνολογία MATRIX ™ της Sikorsky σε ένα ψηφιακά ενεργοποιημένο σύστημα διαχείρισης πυρκαγιάς που δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ πριν στη νυκτερινή πυροσβεστική. Ο Erickson είπε ότι θα βελτιώσει την ευαισθητοποίηση του πιλοτηρίου και την ασφάλεια του πληρώματος πτήσης κατά τη διάρκεια της ημέρας και της νύχτας.

Ζητήσαμε από την Erickson περισσότερες πληροφορίες, αλλά φαίνεται ότι θα μπορούσε να λειτουργήσει με ή χωρίς πιλότο επί του σκάφους, με άλλα λόγια, απομακρυσμένη πιλοτική ή αυτόνομη.

Η περιγραφή του Sikorsky για το MATRIX:

Ευφυΐα συστημάτων που θα δώσουν στους χειριστές την αυτοπεποίθηση να πετούν το μεγάλο στροφείο τους με ασφάλεια, αξιοπιστία και προσιτή τιμή ως αυτόνομα ή προαιρετικά πιλοτικά αεροσκάφη.

Οι γερανοί αέρα, που μερικές φορές αναφέρονται ως ελικόπτερα, μπορούν να μεταφέρουν έως και 2.650 γαλόνια νερού.

Ένα νέο μοντέλο Air Crane

Η Erickson ανακοίνωσε επίσης μια νέα γραμμή παραγωγής του παλαιού ελικοπτέρου Air Crane, παρουσιάζοντας το S-64F +.

Το αναβαθμισμένο μοντέλο θα περιλαμβάνει σύνθετα κύρια πτερύγια ρότορα, βελτιωμένο σύστημα ελέγχου πιλοτηρίου και πτήσης, βελτιωμένο κανόνι νερού και αυτό που η εταιρεία ονομάζει σύγχρονη γκάμα βελτίωσης κινητήρα και απόδοση καυσίμου.

Η Erickson αναπτύσσει πιλοτικό πρόγραμμα πτήσης κατά τη διάρκεια της νύχτας

fireaviation.com