Ασπρόπυργος: Έκρηξη σε υποσταθμό της ΔΕΗ έκαψε τουλάχιστον οκτώ οχήματα (Βίντεο)

Ασπρόπυργος: Έκρηξη σε υποσταθμό της ΔΕΗ έκαψε τουλάχιστον οκτώ οχήματα (Βίντεο)
30/03/2022

Ασπρόπυργος: Έκρηξη σε υποσταθμό της ΔΕΗ έκαψε τουλάχιστον οκτώ οχήματα.

Συναγερμός σήμανε στην Πυροσβεστική τα ξημερώματα της Τετάρτης στον Ασπρόπυργο, από φωτιά στη Λεωφόρο του ΝΑΤΟ.

Τουλάχιστον 8 είναι τα αυτοκίνητα που έχουν καεί ολοσχερώς μετά από την έκρηξη σε υποσταθμό της ΔΕΗ στον Ασπρόπυργο.

Δίπλα από τον υποσταθμό της ΔΕΗ βρίσκεται μια μάντρα με παλαιά αυτοκίνητα, τα οποία τυλίχτηκαν στις φλόγες. Η φωτιά ξέσπασε περίπου στις 3.20 τα ξημερώματα.

Πηγη:policenet.gr

Don't Miss

Πυρκαγιά στη Θάσο: «Την έβαλα για να γελάω» – Προκλητικός ο 65χρονος κατηγορούμενος

Πυρκαγιά στη Θάσο: «Την έβαλα για να γελάω» – Προκλητικός ο 65χρονος κατηγορούμενος

Στον ανακριτή οδηγήθηκε το πρωί της Παρασκευής (19/8) ο κατηγορούμενος
Συμβάντα ημέρας από το Πυροσβεστικό Σώμα

Συμβάντα ημέρας από το Πυροσβεστικό Σώμα

Το τελευταίο 24ωρο (από 06:00 της 13/02/2025 ως 06:00 της