Θεσσαλονίκη: Πυρκαγιά σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ στη Θέρμη

Θεσσαλονίκη: Πυρκαγιά σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ στη Θέρμη
23/06/2022

Πυρκαγιά ξέσπασε πριν από λίγο σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ, στην περιοχή της Θέρμης.

Συγκεκριμένα, η πυρκαγιά ξέσπασε στο λεωφορείο 67, μπροστά στο Κέντρο Υγείας Θέρμης. Το περιστατικό σημειώθηκε λίγο μετά τις 10:00. Για την κατάσβεση επιχείρησαν δύο οχήματα της Πυροσβεστικής με επτά άνδρες.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, επιβάτες κι οδηγός είναι καλά στην υγεία τους.

thessnews.gr

Don't Miss

Πυροσβεστική: 34 αγροτοδασικές πυρκαγιές το τελευταίο 24ωρο

Πυροσβεστική: 34 αγροτοδασικές πυρκαγιές το τελευταίο 24ωρο

Πυροσβεστική: 34 αγροτοδασικές πυρκαγιές το τελευταίο 24ωρο. Από Ω/18:00/23-06-2024 έως
Πυρκαγιά σε χώρο εργοστασίου στα Οινόφυτα Βοιωτίας

Πυρκαγιά σε χώρο εργοστασίου στα Οινόφυτα Βοιωτίας

Πυρκαγιά σε χώρο εργοστασίου στα Οινόφυτα Βοιωτίας. Κινητοποιήθηκαν 28 πυροσβέστες