Πυρκαγιά σε εγκαταλειμμένο οίκημα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης

Πυρκαγιά σε εγκαταλειμμένο οίκημα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης
10/09/2022

Η πυρκαγιά έχει ξεσπάσει απέναντι από την είσοδο του Γενικού Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης «Ο Άγιος Δημήτριος».

Στις φλόγες τυλίχτηκε το πρωί του Σαββάτου εγκαταλειμμένο οίκημα, στην οδό Κορίνης, απέναντι από την είσοδο του Γενικού Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης «Ο Άγιος Δημήτριος», στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Στο σημείο έχουν φτάσει δύο οχήματα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας με πέντε πυροσβέστες και σβήνουν τη φωτιά.

H φωτιά ξέσπασε λίγο πριν τις 11 και η κατάσβεσή της είναι σε εξέλιξη.

Don't Miss

Πυρκαγιά στην Αλεπού Κέρκυρας

Πυρκαγιά στην Αλεπού Κέρκυρας

Πυρκαγιά ξέσπασε μόλις στην περιοχή της Αλεπούς σε αγροτική έκταση
Δασική υπηρεσία: Κατέστρεψαν 300 τόνους δρυοδάσους λαθροϋλοτόμοι

Δασική υπηρεσία: Κατέστρεψαν 300 τόνους δρυοδάσους λαθροϋλοτόμοι

Μία τεράστια περιβαλλοντική και οικολογική καταστροφή, συντελέστηκε στο δημοτικό δάσος