Όχημα του Δήμου παραχωρήθηκε προς χρήση στην Πυροσβεστική Υπηρεσία Καλαμάτας

Όχημα του Δήμου παραχωρήθηκε προς χρήση στην Πυροσβεστική Υπηρεσία Καλαμάτας
18/04/2023

Υπεγράφη τις προηγούμενες ημέρες, μεταξύ του δημάρχου και του διοικητή της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Καλαμάτας, σύμβαση χρησιδανείου για την παραχώρηση χωρίς αντάλλαγμα στην Πυροσβεστική Υπηρεσία Καλαμάτας ενός πυροσβεστικού οχήματος κυριότητας του Δήμου Καλαμάτας, τύπου 4Χ4, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί για το σκοπό της πυροπροστασίας του ευρύτερου Δήμου Καλαμάτας μέχρι την 31η Οκτωβρίου 2024.

tharrosnews.gr

Don't Miss

Πυρκαγιά σε Ι.Χ. στην περιοχή της Νέας Προποντίδας Χαλκιδικής

Πυρκαγιά σε Ι.Χ. στην περιοχή της Νέας Προποντίδας Χαλκιδικής

Πυρκαγιά σε Ι.Χ. στην περιοχή της Νέας Προποντίδας Χαλκιδικής ξέσπασε
Ηράκλειο: Σκαρφάλωσε στο στύλο της ΔΕΗ για να σωθεί – συγκλονιστικό βίντεο

Ηράκλειο: Σκαρφάλωσε στο στύλο της ΔΕΗ για να σωθεί – συγκλονιστικό βίντεο

Συγκλονιστικό είναι το βίντεο με μια νεαρή γυναίκα που γαντζώθηκε σε στύλο της ΔΕΗ