Επέστρεψαν στη βάση τους μετά από 19 ημέρες στο πύρινο μέτωπο του Έβρου οι πυροσβέστες της 1ης Ε.ΜΟ.Δ.Ε

Επέστρεψαν στη βάση τους μετά από 19 ημέρες στο πύρινο μέτωπο του Έβρου οι πυροσβέστες της 1ης Ε.ΜΟ.Δ.Ε
06/09/2023

Με ειδική πτήση από την Αλεξανδρούπολη επέστρεψαν το απόγευμα της Τετάρτης στην Αθήνα 35 πυροσβέστες της 1ης ΕΜΟΔΕ που έδωσαν «μάχη» στο καταστροφικό πύρινο μέτωπο του Έβρου.

Οι άνδρες της 1ης Ειδικής Μονάδας Δασικών Επιχειρήσεων παρέμειναν στον Έβρο για 19 ολόκληρες μέρες και καθημερινά έδιναν αγώνα, ώστε να δαμάσουν τις πύρινες γλώσσες που κατέκαιαν τα πάντα στο πέρασμα τους.

korinthostv.gr

Don't Miss

Πυροσβέστες βοήθησαν μαμά να γεννήσει το πρόωρο μωρό της στο σπίτι

Πυροσβέστες βοήθησαν μαμά να γεννήσει το πρόωρο μωρό της στο σπίτι

Πυροσβέστες βοήθησαν μαμά να γεννήσει το πρόωρο μωρό της στο
Πυρκαγιά σε βαν στην Λεωφόρο Ποσειδώνος κοντά στο ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος

Πυρκαγιά σε βαν στην Λεωφόρο Ποσειδώνος κοντά στο ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος

Πυρκαγιά σε βαν το απόγευμα της Παρασκευής στη Λεωφόρο Ποσειδώνος