Άνδρας της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας στη Λαμία θετικός στον κορωνοϊό

Άνδρας της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας στη Λαμία θετικός στον κορωνοϊό
05/11/2020

Συναγερμός έχει σημάνει στην Πολιτική Προστασία Φθιώτιδας, μετά την επιβεβαίωση ότι Πυροσβέστης που υπηρετεί σε υπηρεσία της Λαμίας, διαγνώσθηκε με κορωνοϊό.

Πρόκειται για 37χρονο, ο οποίος τις τελευταίες ημέρες είχε άδεια από την υπηρεσία του και εκδήλωσε συμπτώματα που τον ώθησαν να κάνει το τεστ στο Κέντρο Υγείας Λαμίας.

Άμεσα δόθηκαν οι απαραίτητες οδηγίες για καραντίνα και ξεκίνησε η ιχνηλάτηση των επαφών του.

ΠΗΓΗ: epoli.gr από lamiareport.gr

Don't Miss

ΗΠΑ: Οι δασικές πυρκαγιές το καλοκαίρι ενδέχεται να επιδεινώσουν τα συμπτώματα του κορωνοϊού

ΗΠΑ: Οι δασικές πυρκαγιές το καλοκαίρι ενδέχεται να επιδεινώσουν τα συμπτώματα του κορωνοϊού

Καθώς οι αμερικανικές Πολιτείες προετοιμάζονται για την περίοδο κλιμάκωσης των
Δήμαρχος του Κιλκίς-Αφήστε τους πυροσβέστες να κάνουν τη δουλειά τους

Δήμαρχος του Κιλκίς-Αφήστε τους πυροσβέστες να κάνουν τη δουλειά τους

Δήμαρχος του Κιλκίς-Αφήστε τους πυροσβέστες να κάνουν τη δουλειά τους.