Κάθε χρόνο καίγονται πάνω από 3.000 λεωφορεία στις 51 χώρες της Ευρώπης και πάνω από 15.000 σε όλο τον κόσμο, με πρωταθλήτρια την Κίνα και δεύτερη την Ινδονησία.

Παρά τις τεχνικές προόδους, παρά τις δεκάδες μελέτες για τα αίτια των πυρκαγιών, οι φωτιές…. συνεχίζονται και θα συνεχίζονται, όσο υπάρχουν κινητήρες οποιασδήποτε μορφής. Μάλιστα , σύμφωνα με κάποιες απόψεις, η συχνότητα πυρκαγιών αυξάνεται όσο αυξάνεται ο στόλος ηλεκτρικών λεωφορείων (υπάρχει και αντίδραση σε αυτές τις εκτιμήσεις).

Το παρήγορο είναι ότι στο 99,99% των πυρκαγιών, δεν υπάρχουν ανθρώπινες απώλειες, καθώς το λεωφορείο που καίγεται, εκκενώνεται σχετικά γρήγορα. Θύματα, έχουν υπάρξει, μόνο σε πυρκαγιές που σημειώθηκαν μετά από πρόσκρουση.

Παρά τις μελέτες, παρά τις πραγματογνωμοσύνες, παρά τις έρευνες, τα αίτια παραμένουν συνήθως άγνωστα και περιγράφονται με γενικούς όρους, όπως “μηχανική βλάβη” ή “βραχυκύκλωμα”.

Στο παρελθόν έγιναν πολλές προσπάθειες, να εξοπλιστούν τα λεωφορεία με συστήματα έγκαιρης πυρανίχνευσης ή και αυτόματης πυρόσβεσης, τίποτε όμως δεν απέδωσε ουσιαστικά..

Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ sakisgeorgiadis.blogspot.com