Συνοριοφύλακες στον Εβρο προσέφεραν 70 φιάλες αίμα στο νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης

Συνοριοφύλακες στον Εβρο προσέφεραν 70 φιάλες αίμα στο νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης
03/04/2020

Σε σχετική ανακοίνωση σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, ο πρόεδρος των Συνοριακών Φυλάκων Έβρου, Χρυσοβαλάντης Γιαλαμάς αναφέρει: «Ως Ένωση Συνοριακών Φυλάκων Νομού Έβρου, συγχαίρουμε την πρωτοβουλία της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Αθηνών και τα μέλη της που υπηρετούν στα ΜΑΤ, που αιμοδότησαν μαζί με συναδέλφους από την Κύπρο, που μας ενισχύουν το τελευταίο διάστημα.

Έτσι πέρα από τους δεσμούς “αγάπης” για τα σύνορα μας απόκτησαν και δεσμούς αίματος. Η συμμετοχή ήταν συγκινητική και το αίμα που συγκεντρώθηκε (70 φιάλες), θα χρησιμοποιηθεί για τις ανάγκες του ΠΓΝΑ».
Πηγή: iefimerida.gr

Don't Miss

Σάκης Αρναούτογλου: Χαλάει ο καιρός Κυριακή - Δευτέρα (Video)

Σάκης Αρναούτογλου: Χαλάει ο καιρός Κυριακή – Δευτέρα (Video)

Μακεδονία, Θεσσαλία, Ήπειρος, Στερεά Ελλάδα και Πελοπόννησος θα είναι οι
Στον Αρχηγό της Πυροσβεστικής ο Δήμαρχος Πύργου

Στον Αρχηγό της Πυροσβεστικής ο Δήμαρχος Πύργου

Η καλύτερη προετοιμασία εν όψει της αντιπυρικής περιόδου και η