Το όχημα τελικά ανακοινώθηκε πως θα λανσαριστεί ως «RT» (Revolutionary Technology), προκειμένου να εναρμονιστεί με τα ήδη υπάρχοντα μοντέλα της μάρκας, τα AT (Advanced Technology) και ET (Efficient Technology). Σημειώνεται, πως αυτή την περίοδο το Rosenbauer RT δοκιμάζεται κοντά στην έδρα της εταιρείας στην Αυστρία, στο αεροδρόμιο του Wels και στην πίστα δοκιμών της MAGNA που βρίσκεται στο St. Valentin. Αργότερα φέτος, τρεις μονάδες προπαραγωγής του οχήματος, θα δοκιμαστούν σε πραγματικές συνθήκες στο Βερολίνο, στο Άμστερνταμ και στο Ντουμπάι.

Όπως έχει γίνει ήδη γνωστό, «καρδιά» του υβριδικού συστήματος θα αποτελεί η ηλεκτρική γραμμή κίνησης της Volvo Penta, η οποία θα υποβοηθείται από έναν μικρό κινητήρα πετρελαίου (Range Extender) της BMW. Η συνολική απόδοση του συστήματος είναι 350 kW (469 hp) ισχύος και τροφοδοτείται με ενέργεια από δύο μπαταρίες των 100 kWh.

Εύλογα, το Rosenbauer RT διαθέτει σύστημα μόνιμης τετρακίνησης και σασί που ρυθμίζεται σε ύψος, προκειμένου η απόσταση του οχήματος από το έδαφος να βρίσκεται στα 175, 250 ή 350 χλστ., ανάλογα πάντα με τις εκάστοτε επιχειρησιακές ανάγκες. Επιπλέον, προς όφελος της δυνατότητας χειρισμών, ο πίσω άξονας έχει τιμόνι.

Σε ό,τι αφορά στον εξοπλισμό πυρόσβεσης, τέλος, το νέο μοντέλο της Rosenbauer φέρει δεξαμενή νερού χωρητικότητας 2.000 λτ., με αυτή του αφρού να έχει όγκο 200 λτ. Διαθέτει αντλία NH35 που πληροί τα πρότυπα DIN EN 1028 και λειτουργεί είτε ηλεκτρικά (γεννήτρια) είτε μηχανικά (κινητήρας diesel).

Rosenbauer: Το υβριδικό πυροσβεστικό όχημα CFT

troxoikaitir.gr