Λαμπάδιασε λεωφορείο του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης στην εθνική οδό

Λαμπάδιασε λεωφορείο του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης στην εθνική οδό
18/08/2020

Παρανάλωμα του πυρός έγινε χθες βράδυ λεωφορείο του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, γεμάτο επιβάτες, στην εθνική οδό, διερχόμενο από το Μαρτίνο στο ρεύμα προς Αθήνα.

Στην κατηφόρα, λίγο πριν τα όρια με το νομό Βοιωτίας το όχημα πήρε φωτιά, ευτυχώς όμως τόσο οι 28 επιβάτες όσο και ο οδηγός πρόλαβαν και το εγκατέλειψαν εγκαίρως.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του LamiaReport η πυρκαγιά ξεκίνησε από τη μηχανή. Ο οδηγός προσπαθησε να σβήσει τη φωτιά με πυροσβεστήρα αλλά δεν τα κατάφερε και το λεωφορείο τυλίχθηκε πολύ γρήγορα στις φλόγες.

Στο σημείο έσπευσαν αμέσως ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας με 3 οχήματα από Αταλάντη, ένα όχημα από Άγιο Κωνσταντίνο, ένα από Θήβα και ένα από Λαμία, καθώς η πυρκαγιά επεκτάθηκε σε δασική έκταση πλησίον της εθνικής.

Στο σημείο διεκόπη η κυκλοφορία και σχηματίσθηκαν μεγάλες ουρές εωσότου η κίνηση διοχετευθεί από παράδρομο ως το Κάστρο Βοιωτίας.

Don't Miss

Κρήτη: Απεγκλωβίστηκαν δέκα άτομα λόγω της κακοκαιρίας (Βίνετο)

Κρήτη: Απεγκλωβίστηκαν δέκα άτομα λόγω της κακοκαιρίας (Βίνετο)

Κρήτη: Απεγκλωβίστηκαν δέκα άτομα λόγω της κακοκαιρίας. Οι επιβάτες είναι
Αλεξανδρούπολη: 50 μέρες μετά τον τραγικό θάνατο του πυροσβέστη το ρέμα παραμένει στην ίδια κατάσταση

Αλεξανδρούπολη: 50 μέρες μετά τον τραγικό θάνατο του πυροσβέστη το ρέμα παραμένει στην ίδια κατάσταση

Τι κι αν χάθηκε μια ανθρώπινη ζωή, τι κι αν