Συλλήψεις και πρόστιμα για παραβάσεις της πυροσβεστικής νομοθεσίας σε όλη τη χώρα
Στη σύλληψη έξι ατόμων προχώρησαν οι ανακριτικές υπηρεσίες του Πυροσβεστικού Σώματος το διήμερο 21 και 22 Ιουνίου 2026, για πρόκληση πυρκαγιών σε Αργολίδα, Ροδόπη, Χαλκιδική, Κορινθία και Θεσσαλονίκη. Παράλληλα, επιβλήθηκαν διοικητικά πρόστιμα για παραβάσεις της πυροσβεστικής νομοθεσίας σε διάφορες περιοχές της χώρας.